måndag 26 mars 2012

Nu Är Jag Trött I Kolan


För att efter arbete och sjukhusbesök och samtal med sjuksystrarna där, så har jag talat i telefon oavbrutet sedan jag kom till kneget (Early in the morning alltså).

Jag satt här hemma och talade i telefon medans jag slängde i mig middagen (jag som fullkomligt AVSKYR att tala med mat i munnen- eftersom jag själv AVSKYR att behöva lyssna på någon annan person som tuggar och sväljer mat eller annat då de talar i telefon med mig) jag av någon märklig anledning fann kraft att anordna efter att jag kom hem.

"FörIHelseFyr Det Ringer Som Om Jag Var På Kneget.." muttrade jag medans alla telefonerna (jag har 3 som ni vet: Tjänsteluren, Hemtelen och Privatamobben)ringde som om de hade avtalat med varandra att avlösta varandra. "Det Är Bara Att Gilla Läget- Det Är Så Här Då Man Är CommandoCentralen Även I Det PrivataLivet" insåg jag och åt min mat.

Gällande min anhörig så skall det opereras om några dagar samt bytas sjukhus inför detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar