torsdag 15 mars 2012

I Kväll Drog Jag Förbi


Kungsträdgården och spanade då in körsbärsträden där. De är nog de enda bladverk jag bryr mig om då jag tänker efter. De jag har hemma dör bara jag rör vid dem oavsett om de har blommor på sig eller bara är någon grön växt.

Därför är det egentligen konstigt att jag varje vår måste dra förbi kungsan några varv för att spana in hur blomningen går. Ty ni har väl sett de Galet Vackra KörsbärsBlommorna i Kungsan- man kan inte annat än bli lugn och harmonisk och lycklig då man ser dem.

Förra året har jag för mig att jag missade det, och så tänker jag inte ha det i år. Så jag kan därav berätta att idag var träden lika kala och spretiga och fula som de är 362 dagar om året- undantaget de cirka 3 dagarna som de blommar.

Annars kan jag berätta att på kneget har jag gått och fiskat efter information men det har inte gått så bra och det stör mig, eftersom jag alltid lämnar information till den jag har sökt informationen av. Men- den personen som jag ger information till får information av mig för att det skall bli som jag önskar (konskekvensanalyserna jag gör) så det är för mig bara att gilla läget och fortsätta mata med information till den person som inte gett mig någon information om det som jag eftersökte idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar