lördag 31 mars 2012

Min Privata Mobil


Signalerar per sms att jag nyttjat 90 % av min datatrafik så jag citat "Måste Vara Carefull Med Att Nyttja Den På Andra Ställen Än i Hemmet Tills Det Blir Ny Månad" slutcitat en Genialsk Tekniskt Begåvad kollega till mig som jag stack mobilen under näsan på för att han skulle tolka det som stod där till begriplig Svenska- då detta skrämmande sms kom från min leverantör av privatmobiltjänst.

Igår kväll då jag Glad i Hatten och lite Salongsberusad gled hem så satte jag igång emd att köra några maskiner tvätt. "Jävla Märkligt Beteende" mumlade jag då jag fann mig själv ståendes där nere i tvättstugan glad i hågen.

Började denna dag med att rassla ut och tjacka tulpaner och skumpa nere på bolaget , och lite annat i alkoholväg också. Väninnan glider över ikväll och vi skall roa oss är meningen. Att vara runt 11 rycket på bolaget var mycket intressant, många herrar med resväskor a la handbagade där de packade ner enorma mängder (med vin och öl) med lördagsfyllan som jag gissade därbakom dem i kön. Tanter som köpte underlig spiritosa och famlijer med barnvag som på allvar tror att de har företräde i gångarna.

"Idioter bör inte få skaffa ungar" mumlade jag inte bara på bolaget utan även inne på hemköp som ligger här på en del av fina delen av stan. Om ni inte har varit där någonggång, så ta er dit- alla gånger jag varit där har jag HÄPNAT över människor och dess beteende då jag stått i deras kassakö- och det är en kraftig reaktion för att komma ifrån mig- för som ni vet är jag proffs på att hantera Idioter StolpSkott och Rena Rama Psykfall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar