fredag 9 mars 2012

Exaktamente -It s That Time


Again, The FrydayRun is here. OCh jag ska inte sticka tidigare idag, däremot ska jag ner till jympasalen och trampa på där, ty jag har inte varit nere frivilligt på hela veckan. Och denna vackra kropp kräva motion, hård och innerlig- för annars förfetas jag.

Jag kan även berätta att jag kraftigt kommer att ha flera ärenden till teknikvaruhuset mitt i stan som kränger vitvaroro där jag inhandlat både min nya mikro och dammsugare denna vecka. Varför kanske ni undrar och det skall jag berätta, för snyggare stiligare karl var det länge sedan har stött på.

Denne man, han har vänligt kommit och assisterat mig alla de gånger jag varit inne utom igår då vi bara noterade att visåg varandra. Denne goding kan på sin höjd vara 27. Libanes eller Syrian, eller någonting den stilen gissar jag, och snygg utan bara helsefyr.

GiddyJapp som man säger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar