onsdag 21 mars 2012

Då Man Är Hemma Under


En hel vardag som jag var idag upptäcker man vad för lirare som bor i huset. De ovan mig är några frifräsare ty de drog inte iväg till jobbet ...(?)... förrens kl var ca 0930, och det säger mig att de antagligen pluggar, jobbar kväll på ålderdomshem (OBS Ironi) eller står i butik. "Hon" i den familjen där ovan mig tycker jag verkar vara åt det Bajsnödiga hållet- ni vet en sån där stiff och trist blek anemisk typ (vegetarian stuket).

Och "Han" i den familjen ovan mig har en sådan enorm ful haka och tänder med sådan äcklig mimik med sin tunga- vilket föranleder mig att tro att han inte står i butik, eftersom han antagligen skulle skrämma iväg alla kunder i den. Män som kvinnor.

Jag kom fram till att de arbetar på bank eller studerar.

Sen efter att delar av möblemanget kom, så tog jag mig ner till tvättstugan.Där träffade jag på en annan man som då han stod och talade med mig kastade med sin nyckelknippa hela tiden efter att vi samtalat ett tag. Han stod med den i handen kastade med sin nyckelknippa på ett sådant sätt som man gör då man knuffar på en unge som sitter på en gunga.

Min Spontana tanke som kom upp då han gjorde så var att "Hahahaha- Försök inte Ens Inbilla Dig Något, För Dig Tänker Jag Då Inte Någonsin Bo Med" .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar