söndag 11 mars 2012

Nu På Morgonen Kom


En vänlig herre-Min Far- med skruvdragare och hjälpte Little Petite Moi med en grej jag inte själv kunde klara av. Innan Faderen dök upp så hade jag även monterat ihop min dammsugare själv, men kan för mitt liv inte komma ihåg var jag gjorde av alla dessa dammsugarpåsar jag tjackade samtidigt. Sånt är livet som senilLight- Jävligt Irriterande.

"HerreJesus- Undrar Hur Det Ska Gå För Mig i Framtiden..." är något som jag ofta mumlar och samtidigt gör en Note To Self att Aldrig Sluta Skämma bort Femåringen (FyraÅringen har som ni förstår blivit ett år äldre och därmed förärats ett nytt namn). Det är FemÅringen som får ta hand om sin gamla moster på min ålderdom enligt min nu liggande plan.

Annars kan jag berätta att mina känsliga händer har gått bananas här iom flytten och allt kånkande med kartonger ty mina sår har blossat upp igen. MickaelJacksson Handskarna är på nu igen under den tiden på dygnet jag är Alone. För på kneget skulle jag antagligen slinta med annat än tangenterna om jag hade MickaelJackson Hnadskarna på-och det vore rent av livsfarligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar