onsdag 7 november 2012

Vet Ni Vad Det Är För Time NU


Jajemensan- It´s PMFuckingS Time. Kan för er berätta att jag fullkomligt Hatar alla människor jag mötte på min väg till kneget- och de är inte många.

(Iom att jag börjar arbeta då de flesta andra människor sover).

Do You Get The Picture. Och återigen, varför blir det jobbigare med åren gällande detta med PMFUckingS kan någon äldre kvinna berätta detta för mig. Har aldrig varit ett sånt där opålitligt mensmonster men nu böjar jag allvarligt undra vad det är som händer.

"Tur man Kan Kontrollera Sig" mumlar jag ofta.

Och så fortsätter jag mina funderingar med att slå fast att mitt Tålamod antagligen är på upphällningen.

"Det Måste Ha Att Göra Med Att Jag Arbetar Med Och Är Omringad Av Idioter och Stolpskott."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar