lördag 17 november 2012

Har Varit Ute På Byn


För att inhandla tejp, snöre och grattulationskort nu på förmiddagen och trots att jag har nära till butikerna så blev jag förvånad över att det var så mycket folk ute och shoppade redan. Inne i en av butikerna fann jag direkt ett irritationsmoment- en kille i sådär 30 års åldern, kort a la 1, 67 lång, givetvis iklädd trendskägg (den fula varianten)och äcklig keps och lika ful och äcklig grön parkas, och med sin lilla dam- en sån av fältbiologstuket (ni vet AFA).

Sådana personer trodde jag bara gav bort rökbara svampar och inte firade jul alls.

Hycklare är det värsta jag vet.

Jag ska på kalas i kväll för att fira en mig närstående ingift person. Denna person har ett familjeträd som är något så urbota trist att jag antagligen kommer att behöva ansenliga mängder vin för att palla med dem. Ty givetvis så tyr sig dessa lirare till mig.

Jag är för snäll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar