torsdag 22 november 2012

Dra Åt Helvete



Vilken huvudvärk jag har haft idag. Det smällde till vid lunch och sedan har det bara fortsatt. "Skulle Kunna Tro Det Är Åska På G Men Det Är Ju Helt Fel Årstid" sade jag flera gånger under dagen till kollegor och andra förbipasserande som jag talade med som var av det mera vettiga slaget.

Jag mutttrade och mumlade mycket för mig själv tidigare idag och kOm fram till att "Det Måste Vara Stans Lågtryck Som Är På Väg In Över Oss". Sen informerade jag mina närstående kollegor och medarbetare att "Jag Hatar Att Verka Vara Flummig" eftersom detta med att vara vädertant är jobbigt ska ni veta, denna huvudvärk gör ont.

"Men- Det Kanske Även Är Denna Talang Som Är Kopplad Till Att Jag Har En Så Satans Bra Intuition" mumlade jag vidare och fortsatte att knega och dök sedan ner till gympasalen för att försöka mota bort värken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar