fredag 16 november 2012

"Nu Kör Vi"


Som Pajasarna säger, eller som jag och TräningsKamraten brukar skrika (sedan någon vecka) eller skriva till varandra med STORA BOKSTÄVER: "WHO`S GONNA TAKE CARE OF THE CHILDREN".. Detta gör vi då vi är trötta eller allmänt less på Idioter, vilket som nu förstår är ganska ofta.

Var detta uttryck kommer ifrån minns jag inte, men tror det är ifrån ett Simpsons program som jag sett.

Hörrni- fredag och inte en dag för sent tycker jag. Har arbetat hårt bland alla SågSpån som jag är omringad av på The NutHouse och givetvis Tränat ännu hårdare för att jag ska palla med trycket v att vara omringad av så mycket Kompetens och RyggRad.

Och jag inser att jag har uppdaterat er mycket dåligt om mina senaste DejtDudes- men det kommer när jag får lite mer tid och ork.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar