lördag 3 november 2012

HörNiNi- Har Ni


Anhöriga som driver er till vansinne eller är det bara min släkt? Jag kan berätta en en till mig närstående som igår och idag betedde sig- ska vara jävligt tacksam över att jag har tålamod och kan besinna mig, ty annars hade jag stuckit över till vederbörande och sett till att personen i fråga kammat till sig.

Såhär är det förstår ni- man ringer inte till mig oavbrutet i timmar för att jag inte svarar.Man lämnar ett meddelande och väntar på att bli kontaktad när personen har tid.

"Jävla Idiot Som Ropar Varg Då Det Inte Är Någon Varg På Isen" mumlade jag igen- Ty den dagen då det händer någonting allvarligt med andra anhöriga till mig och det är denna person -som körde psykstilen med telefonen igår- som försöker nå mig, så är det nu förstört. Jag kommer inte svara om det är 300 missade samtal, eftersom denna person ringer så vanligtvs då den inte får kontakt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar