tisdag 20 november 2012

Man Blir Glad Då Folk


Noterar det man (jag)själv förvånat har noterat nämligen att man (jag) har minskat i omfång "GUD Vad Du Har Tränat BRA" sa en person till mig idag på min väg ifrån från gympasalen på vägen till duscharna.

Stora mängder Fett har försvunit från ens (min) vackra smäckra kropp och det är tack vare träning, bra mat lagad av ingen annan än Yours Truly.

Jag hatar VGurra lika innerligt som tidigare men har inte honom i sikte för nu, för han vet ni är en person som jag kommer att doppa i tjära även om han är 85 år. Nu har jag andra pajasar i sikte men fokuserar mest på att må bra och ha fortsatt stark kropp eftersom jag SKA Ta De Jävlarna tro inget annat men ibland behöver man en paus.

Min knopp är så stark så den behöver inte tränas. Det är så då man är psykiskt stark i botten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar