måndag 14 september 2009

Utslag


Har jag fått nu igen. Stressutslag. Haft det förr och vis av den läxan är att jag måste snarast möjligast typ NU sluta på det stället jag fördriver dagarna på. Märkligt nog var det på samma kneg jag var på sist jag fick utslagen. Känns som om jag är lite väl tålig.

Är det någon som vet hur man skriver riktigt bra ansökningar och CV:n? Och är det någon som behöver anställa någon typ NU. Behov av storoddare av rang med nerver av stål? Flexibel och stresstålig som få? Som kan handskas med allehanda människor? Men som får stressutslag när hon inte får spöa skiten ur idioter osm inte förstår annat språk än DEtGörOntSpråket.Alltså är jag bra på att behärska mig också. Och göra analyser av läget. Förstår med andra ord att vissa saker talar man inte högt om. Hör av er till brutalterapi@hotmail. Jag svarar. (Vet-man kan lägga in den kontaktuppgiften här på något vänster i sidan, men gör det sen). Me not so teknisk. Just det, kan ju vara bra att veta. Inte så teknisk alltså. Men bra på allt annat. (Fingrar i kors).

Har idag talat med min härliga mentor. Tack och lov för han. Annars hade jag legat ner på golvet nu och spelat på läppen. Skotska höglandsånger. Har en konstig dragning till dem. Speciellt då jag inte mår så bra.

På torsdag ska jag på dejt, om inte utslagen gjort mig galet utslagen tills dess. En ny karl (såklart). Har inget namn på han än, alltså ett sånt namn som jag kallar han för, så att jag själv kan hålla ordning på dem, mina karlar och inte trasslar till det för mig då jag svarar i telefon eller på sms.

Men någonting med båt tror jag nog att det blir, som jag kommer att kalla han för. OM han nu går vidare måste jag peta in som en brasklapp. OM han går vidare. Har ju några till att beta av. Två stycken. Handen på hjärtat. Två.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar