lördag 30 juli 2011

Typiskt- Snart Slut


På semestern och då börjar jag toksova. Kom inte upp ur sängen i morse- jag vände mig om och somnade gött om. Vakna med ett ryck vid så där straxt över 10 och fick vackert tvinga upp mig ur sköna sängen. Så har det inte varit under semestern, jag har diciplinerat (trist jävel man är egentligen) tagit mig ur sänger arla morgon och knallat min runda. Undantag de mornar jag tog paus vill säga, duye to för mycket rose och trevlig sällskap kvällen innan.

Eller för att inte tala om de dagar då jag tyckte jag var i behov av vila för jag hade varit duktig (som gått så bra alla andra dagar dessförinnan). Jag behöver helt enkelt semester- igen- för min semester har inte gett mig nog med sovmornar som jag så välförtjänt behövt.

Och så tycker jag att det är galet skönt att vara Back In Town Again, så därav har jag inte varit bra alls på att medddela mig här sedan mitt intåg i den Stora Staden. I Beg a Pardon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar