lördag 16 juli 2011

Jag kan berätta att

OBS-Jag har redigerat detta inlägg sen det skrevs där vid 0900 rycket. Lite mer info som jag inte orkade med att trycka på tangenterna där arla morgon är tillagt.

Det är kvaft som den ute, fast det blåser. På bilden försöker jag visa de mörka molnen som tornar upp sig, men det var inte mörkt nog. Jag är ute på morgonpromenad om ni undrar vad jag har för mig som yrar om moln så här tidigt.

Kan berätta att jag hade även en svart man efter mig, ett bra tag på min promenad. Nu är jag halvvägs och har ofrivilligt Stopp för jag väntar på att få köpa min morgontidning. Han, den Svarta mannen, låg i en kurva på asfalten bakom en häck, och gjorde armhävningar, iklädd iklädd jeans och vit t- shirt och hans BjörnBorg kalsinger stack ut. han verkade vara i min ålder.

Jag såg han på håll, innan han såg mig, och jag tänkte att "Det Där är En Bra Vinkel Du Väljer- För Ingen Ser Dig Där..." Vilket man inte gör- för man går på en raksträcka sen blir det en kurva, och där är häcken som skymmer sikten framåt. Och Där valde Han att lägga sig för att göra armhävningar.

"Jävla Underligt Beteende" tänkte jag redan då jag såg hans kroppspråk då han gick en bit före mig och inte visste om (vad jag tror) att jag gick en bit bakom. Sen "Promenerade" Han efter mig. "Men SUCK -Så Klart Du Ska.." ... Tänkte Jag Och Suckade och Walkade vidare, med ögonen i nacken. För han ville liksom aldrig gå om.

(Och sen tänkte jag- "Men Var Kommer Han Ifrån"... för ser ni, här ute i Spenaten är det endast hus som bebos av SvenneBananers, i generationer bakåt. "Kanske Någon av grannarna som skaffat ny Boyfriend" Funderade jag vidare och tänkte att "Den personen måste bli bättre på att styra upp hans beteende- Koppla han så att säga".

För det där var så inte friskt någonstans som han höll på med. Jag förstår att han gillade att spana in mitt Magnifika Vältränade Arsle of Steel (Soon). Men han hade ju ingen stil.

Ser jag han igen på min morgonrutt ska jag styra upp Pajasen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar