måndag 11 juli 2011

Är Väl Medveten Om Att


Jag själv stavar som en kratta till och från- mest till nuförtiden verkar det som, iaf då man nogsamt tittar efter hur jag stavat på sista tiden. Jag är ju ingen stor mediakoncern med anställda som kan korrläsa min text liksom (Tyvärr).

Jag skyller därav på min nya mobil som är en sån där man måste använda pekfingervalsen. Eller tummen säger andra. Hursom helst- Den gör att jag träffar fel bokstav hela tiden på mobben. Att jag sen även stavar jävulusiskt fel även via datorerna jag använder, är bara sorgligt. Det är ett tecken på att jag:

1. Inte ska ha så bråttom.

2.Ska komma ihåg att det faktiskt var runt 25 år sedan jag hade höga poäng (5:a)på skrivmaskinskursen vi hade på mitt gymnasium.

(Att skriva maskin och FöretagsEkonomi hade jag en 5a i. Det ni- inte illa pinkat av en som hade typ 1:a i matte. And Japp- så gammal är jag. Vi skrev på skrivmaskin på min tid. Datorerna var bara på G där i pluggen In My Hoods där på 1987- 88-89 talet).

3.
Kanske är i behov av starkare brillor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar