torsdag 24 januari 2013

Min Gode Vän


TokSossen meddelar sig till mig per sms och informerar mig att det ska bli -24 i morgon bitti inne i stan där jag bor. TokSossen föreslår jag skall ta mig kommunalt till arbetet, ty hon är rädd om mig.

Jag Tackar Glatt för omtanken och känner att jag tycker Mycket min gode vän, och skickar hjärtan och glada gubbar via Iphonen till henne, med just texten "Glad Gubbe" och "Hjärta" efter i ett separat mess eftersom hon inte kan se mina gubbar som skickades i tacksmset, ty ToKSossen har en mobil som ytterst få personer har, Och kan inte se gubbar alls från andra.

Precis som Väninnan- hon har också en udda telefon (de har inte en andriod eller iphone)och man an inte skicka gubbar eller själv få dem, eftersom deras inte heller syns i mina mobiler.

Sade även till TokSossen att jag måste ta mig till arbetet per fot, ty jag skall till läkaren i morgon bitti. Jag behöver nytt recept på mina krämer så jag inte krackelerar och går sönder helt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar