lördag 19 januari 2013

Jag- Ensam- Står Nog För Säkert Minst Halva


Försäljningen av hudvårdskrämer och lotion häri den den finare delen av stan. Fick packa på mig alla kläder jag hittade i morse (det var -12 här i stan och det är ungefär som -32 m a a närheten till vattnet ska jag berätta för er som inte bor här).

Tog mig då ut för att ta min ner till apoteket för att hämta ut mera krämer från Farbror Doktorn((han är ung och jävligt snygg och vältränad) samt för att inhandla mera kräm i mindre förpackningar som jag kan ha på det ställen där behovet är störst och nöden som skarpast om det saknas kräm till denna delikata fantastiska kropp och dess händer och fötter som kraftigt krackelerar annars.

(Menas min handväska/omklädningsrum/arbetsplats/Rullmaskin då jag är ute på rull).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar