söndag 13 december 2009

May The Force Be With You


Hade över Bonden här i torsdags. Han gled över under kvällen, där jag låg och spanade in Nobelmiddagen halvt medvetslös. Inte var jag piggg inte. Det var inte han heller iof, men tror han var lite besviken då han rassla iväg på morgonen där vid 0600 rycket. Det blev inte mycket åka av alls på natten. Jag orkade inte. Med Bonden måste man liksom var pigg och fokuserad, för han är Fan i mig SuperKänslig i vissa lägen. (Förstår inte varför jag träffar han egentligen..).

"Men för F**....." sa Bonden då mina Väckarklockor drog igång. "Va..." sa jag då en arm vevade på mig för att få liv i mig. "Hur kan man INTE höra" ... hörde jag Bonden muttra från Hans sida av sängen.

"Vi kan väl höras i helgen.." sa Bonden då han sade Farväl till mig då jag låg utslagen av trötthet i min säng. Jag hade tidigare talat om för Bonden att jag Denna helg skulle knega och träffa släkten. "Visst..." sa jag nyvaket. Antagligen lät jag så där JätteIntresserad som bara jag kan låta.

Problemet är nu detta, ska jag sms a Bonden, för han har inte hört av sig. Vad i hela friden ska jag skriva då? Det här med att vara Söt Rar och Female per sms/telefon/text.... är inte min starka sida. Är Mera av "Kom Hit.." typen. Hjälp. Jag är HELkass på sånt här. HELkass.

Och så är det Måndag igen i morgon. Jag är inte utvilad. En vecka kvar att knega. Sen ledighet.

Gud Ge mig Styrka. Really.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar