söndag 11 oktober 2009

FaceOff


Jag har ett väldigt bra pokerface. Kan kontrollera mig riktigt bra för det mesta. Det enda som avslöjar mig är min blick som jag får precis innan jag sätter igång med det problem jag har framför mig.

När jag skulle ta bild till nytt IDkort för ett tag sen, så var fotografen lite märklig under tiden som bilderna togs och jag försökte lyda instruktionerna gällande "Vrid huvudet åt höger.." "Lite ner Ned Hakan.." "Titta lite upp till Vänster samtidigt som du har blicken åt mig.."

Jag hatar att bli fotograferad, har inte fastnat på en bild sen 1978 typ, och har ett kneg som ja....... ni vet. Me jagad av Idioter. Så jag var väl inte i harmoni då jag kom till fotografen. Tanken på vad jag skulle vilja göra med vissa personer upptog antagligen min hjärnverksamhet.

Fotografen tittade länge på sin monitor eller vad det heter efter varje bildserie och innan det togs en ny. Sen ropades nya instruktioner ut till mig, som inte ville sitta där och hade misslyckats med mitt mål att få fotografen att använda mitt förra IDkortsBild. Som jag fick FetNej på. Så jag var riktigt sur på fotografen där jag satt och blev plåtad, och ansåg att fotografen var en fegis som inte våga trotsa överheten.

Bilden till mitt nya IDkort blev en bild A´ la "Mean" på bilden ovan. Jag fick med lite mer förakt i blicken bara.

Fotografen valde den bilden. Ansåg visst den vara mest lik mig och min personlighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar