måndag 31 december 2012

Gott Nytt År


Må 2013 bli ett mycket bra år, och för att få rätta feelingen för det så går vi in i det året med en bild på världens snyggaste man- Börje Salming- som jag sett i mina krokar lite då och då under året och nästan gått in i, eftersom han gör mig radiostyrd och jag slutar nästan tänka då jag är runt honom.

Tur då att man har det yrken man har haft och har, själv har en alldelels egen Stalker så att jag lätt kan relatera till obehaget, vet hur det känns med Idioter- och därav lägger in en broms. "Tack GodeGud- Ännu Har Jag Självdiciplinen" brukar jag mumla då jag passerar honom utan att ha hoppat på han (som mina kollegor nervöst tror att jag skall göra).

(Men jag ställde mig och smygtog en bild på hans vackra baksida, det gjorde jag).

Börje är en av de få män som får mig GirlyLicous.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar