lördag 15 december 2012

Den Här Artikeln


Får mig att tänka på att ibland då jag frekventerar vissa butiker här i stan som befinner sig lite mer längre bort ifrån mina mer omedelbara närheter som jag rör mig i under en arbetsdag/ min privata tid, så händer det ibland att en del människor alternativt fånstirrar på mig eller försöker diskret att titta på mig.

Då och då säger (t e x) en del av expediterna på ställen jag inte är på så ofta på att "Vänta Här KOmmer Skinkan" då jag ska gå iväg/sätta mig ner (jag gillar mest ost och äter aldrig bara skinka på mackan- och fattar därmed inte något)..

Eller så säger de "Vänta SÅ Ska Du Få Det Skrivna Kvittot" då jag plockar ner pengarna/kortet i plånboken. Varav jag säger att "TAck Det Behövs Inte" varav expediten tittar MYCKET förvirrat på mig då jag ler och säger "HEjDÅ" och lämnar.

Jag har faktiskt ofta tänkt att jag har en dubbelgångare i min närmiljö och jag vill väldigt gärna möta henne ska ni veta. Det måste vara en ytterst trevlig människa.

Läs dagens Aftonblad. Artikel
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15936233.ab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar