söndag 17 februari 2013

Nu Tänker Vi Positivt



Och det betyder att det snart är vår det är bara en vecka kvar till nästa helg och där runt maj/juni någongång i år så skall jag ha blivit av med det mesta av fettet tänker jag.

Är ännu på avfettningsfronten eftersom jag tränar bra dagligen- med undantag från förra veckan som jag fick ha träningsfri pga heshet och med infektion i kroppen. Därav var jag nog lite småsur och bloggade inte mycket. Träning gör underverk med kroppen.

Och Icket heller att förglömma att jag antagligen var lite småsur eftersom min nya SpringBoy (har inte något med att "springa" att göra utan han är helt enkelt min nya vårman, d v s lover) varit skadad och inte kunnat hälsa på Little Petite Moi.

"Det Är I Lägen SOm Detta Det Är Bra Med Ett Stort Stall Av Lovers" som jag sade till mig själv här i veckan straxt innan jag fick reda på att han- Den Nya SpringBoyen- Nu var OK igen och kunde ses nästa vecka igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar