måndag 20 december 2010

Jag Kör En "DårHuset"


Fast i denna form. Brukar ju skriva om mig själv i mitt LillPatton alias och lite i tredje form, men nu blir det så här mittemellan. Detta beroende på att jag är Riktigt Trött och inte orkar omformulera mig.

I fredags var vi på JulBord som sagt. LillPatton (alltså jag) and Her NutHouseMembers. Det hela avlöpte oerhört bra. Inget Bråk ingen Fylla inget Slagsmål. Detta berodde Givetvis på att de Största Problemen var Drogad pga annat (brutna ben) samt en del andra av ProblemBarnen helt enkelt var sjuka.

Det som var Obehagligt var att VGurra kom fram till LillPatton där på krogen, med en öl i handen som han gav henne, och prisade LillPattons Lov- Hur Väldigt Bra Hon Är- Vad Gjorde Han Utan LillPatton Typ. Och HUR kan LilLPatton Påstå Hon Hatar Mallar- LillPatton Är ju Fantastiskt Bra Jävla VärldsBäst på Detta (Mallar i VGurras värld)men Det är Sunt Förnuft och Laga Efter LägeAgerande i LillPattons.

"Du Formulerar Dig Så Skickligt Bra i Skrift" Sade VGurra Till LillPatton Efter en Herrans Massa Annat Babbel som t ex Citat "Jag Gillar Dig- Tro Inget Annat"-... Slut Citat.

VGurra är Alltså Högsta Hönset där På DårHuset och har Jagat LillPattton i Några år. Att VGurra var halvpackad och ville genomföra detta samtal med LillPatton, Gjorde LillPatton Mycket Olustig till Mods där LillPatton Stod och Höll i en Öl i Den ena Handen. LillPatton Dricker Inte bira, Och Som Kollegan Sade, Då Kollegan Hörde om Denna Dryck i LillPattons Hand Som VGurra Liksom Kom Och Gav LillPatton Som Om Det Vore en OfferGåva "Dålig Research"... och LillPatton Höll i Bordet med Den Andra av Sina Händer Under Hela Samtalet, Ty LillPatton var Beredd på Vad Som Helst. VGurra är inte Snäll eller Vänlig mot LillPatton utan Anledning.

Detta Kan Bara Betyda DubbelTrubbel för LillPatton, Tror LillPatton. VGurra tänker Nyttja LillPattons Eminenta Förmåga att göra Sig Förstådd hos Folk och Fä, Idioter och Genier, Svenssons And Af Överklassare, Både där Ute i Verkligheten (Dårhusets och den Riktiga Verkligheten) Och, per skrift.

"VGurra Tänker Sätta Mig i en Skrubb Där Jag Ska Analysera Och Formulera Mig Smart och Samtidigt Gissa Vädret Nere i Baltikum Om Dagarna" Sade LillPatton OlycksBådande Till Kollegan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar