fredag 2 juli 2010

Här Var Jag och Smög

Igår kväll innan dejten. Har kontrollbehov och gillar inte att ha koll på läget. Det var hyfsat sent på kvällen och folk badade ännu. Så dejten och jag var de enda som var riktigt påklädda där vi möttes, kan man säga. (Ett av stans mer diskreta och undanskymda badhak, men ändå centralt- och jag har aldrig badat där. Någonsin). Och jag tänkte först då Dejten föreslog plats -"Amenvafaaan, Det Är Ju Ett lite Lätt Märkligt Hak"... . Och sen tänkte jag att "JamenVadFasen -Han Kanske Bara Hittar Dit" och sedan tänkte jag att "Det Är Alltid Roligt Med Nya Ställen Att Dejta På" (jag är alltid mitt i city annars med mina gossar). Ombyte förnöjer tänke jag glatt. (Och suckade för jag är lättbekväm samt gjorde mig beredd för det är ett bra ställe om man ska hamna i trubbel, om man har otur, OCH på det är en TokMagnet som jag).

Learning By Doing som jag brukar säga till mina adepter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar