måndag 12 juli 2010

Är det någon som sovit

Bra denna natt som var här ute i Estocolmo och Spenatenland? Dra mig baklänges vad det har varit hetta. En sådan stilla variant som jag inte riktigt fixar, som gör att jag vill ligga i GB:s fryslager och coola ner mig. Nu är det så kvaft att jag håller på att krevera. Det bara rinner om mig. "Thailandvärme!! Äntligen!!" hörde jag att någon människa sade igår om värmen som då var (Jag låg faktiskt stilla i skuggan och var inte alls i solen igår.

Mer än då jag badade med Treåringen då vill säga). Så föreninge jag har gälller fortfarande: Våga VägraThailand heter den om ni glömt. Fy faaen för att ha det som igår varje dag/natt. Och där är inte ens vattnet kallt. Så hur man kyler ner sig där är för mig en gåta. (Bild ovan tagen på himlen här i Spenaten. Jag önskar regn och lite vindar).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar