måndag 30 december 2013

Jag Ska Inte Ens Försöka Göra En SummaSummaRum - Årskrönika enligt Tradition



Som jag har gjort tidigare år HÄR, HÄR och HÄR. och HÄR Utan ni får i år nöja er med min ödmjuka ursäkt för att jag inte här så ofta varit och jag tycker helt enkelt inte att jag har något att återrapportera om.

Jag har verkligen inte någon ursäkt till detta mer än att jag är lat- antagligen behövde en bloggpause och hade fyllt upp kanske kom mina Dudes TheVinter och TheVårPojkarna lite för nära och inte här skrev om dem som jag vanligtvis gör så där lite underhållande.

Och Själva The NutHouse höll på att helt mig med sina Dårar och StolpSkott och jag orkade helt enkelt inte med att här även skriva av mig utan jag såg till att bara roa mig själv med mina män och struntade helt i att roa er med mina berättelser om Detta Dårhus där jag arbetar. Vilket är tråkigt för er för vi har några nya Rejält (Såklart)Störda Personligheter hos oss som arbetar (Hahahaaaaa "Eller Hur".. som en del av oss normala på Dårhuset säger om just dessa lirare) .... och det är synd att jag till er inte berättat mer om dem.

Skandal. På min ära en ren skandal. Jag-LillPatton -skall bättra sig. Så skall det inte upprepas nästa år är min förhoppning. Det kanske t o m är så att jag skall mobilblogga istället lite oftare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar