söndag 18 september 2011

Jaqg Tror Jag Här Tydligt


Gett besked om mina åsikter om Knarkare/Pundare/TjackLuder/Narkomaner- Kalla det vad ni vill men det finns inte många andra sorter av folk som jag gladeligen skulle sätta en spruta i armvecket på, eller kanske bättre göra som John Travoltas rollfigur i PulpFiction- Sätta en spruta rätt i Hjärtat på PundarÄcklet och sedan och trycka på med medlet rätt in i pumpen på det värdelösa aset.

Som ni förstår har jag ingen Respekt för dessa Maniupulerande Tjuvaktiga "Det är inte mitt fel" Vidriga Ursäkter Till PundarÄckels favoritUrsäktet till allt som de är ansvariga för (Exempel skiter i sina egna barn -Försvinner ifrån dem på flera år- Snor pengar av sina föräldrar, sina barn - Gör inbrott hos föräldrarna och andra anhöriga) osv osv

Jag ser i min nya Mobbe att mitt eget PunderPelleÄckel nu hittat mig på den där Fejjan och vill bli min kamrat där. Jag kan berätta att bara för någon vecka (förra) sedan hade vi i min familj en interaction med denna ursäkt till människa som slutade med att vederbörande KnarkarIdiot svor skrek och stormade ut ut ett rum där det satt anhöriga till mig samt de personer som har till yrke att se till att det går rätt till med arvsskftet efter ett dödsfall.

Denna SönderPundade Narkoman har säkert kommit på en MasterPlan att den ska bli "kompis" med mig så den kan infiltrera resten av min släkt denna väg. "IDIOT" svor jag i morse- "Hur DUM får man Bli". För Bortsett från Mitt Förakt så Har jag fullt med folk ifrån yrken som sytt in detta äckel i min kamratlista, så denna knakrkare får nog dra i sig någon anna sorts drog så The Brain Börjar Fungera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar